Fotografický ateliér Praha



Info

Focení produktů.
Dobrá produktová fotografie zlepší image vašich
výrobků i vaší firmy. Dobré produktové foto prodává.
Právě e-shopy a firemní weby by měly tomu, jakým
obrazovým doprovodem prezentují nabízené
produkty, věnovat maximální pozornost.

 Cena za focení produktů je odlišná dle počtu, velikosti, nebo náročnosti na svícení. Například padesát drobných předmětů pro eshop může být za cenu v řádu desítek korun/kus, ale třeba fotografie láhve, sklenic (další skleněné výrobky obecně) do propagačních materiálů, může být cena více jak 1000,-/kus (k nasvícení je potřeba více času, více vybavení, ideálně ateliér, atd.). Speciální kategorií jsou velké produkty a výrobky které mají řadu odrazných ploch.

Cena

(produkt vyfocen na jednobarevném pozadí bílé, černé nebo barevné)
* 1 kus 199,- Kč

Co s sebou

Produktová fotografie, fotografie produktů, reklamní fotografie, focení produktů, produktové foto, produktové fotografie, produktový fotograf, toto všechno jsou slovní spojení které budete hledat, pokud chcete profesionální fotografie které budou prodávat, vydělávat peníze, měnit návštěvníky webu v klienty pokud jde o online propagaci. Pro tisk a další média samozřejmě platí totéž, produktová rovná se reklamní.

Chcete zaujmout své zákazníky webovou nebo tištěnou fotkou / reklamou? Líbí se vám moje portfolio a věříte, že bych s tím mohl pomoci? Udělejte první krok, stačí vyplnit formulář, napsat nebo zavolat. Pokud se vám nechce číst dále (přestože jde o krátký, užitečný a naučný obsah) a chcete se rovnou zeptat kolik by stálo focení vašich produktů, stačí vyplnit formulář (pokud se vám nechce ani vyplňovat formulář, klidně volejte

+420 737 025 534).

 

Doporučení

Pokud chcete více než produktovou fotografii, to znamená reklamní reklamní (fotka kde bude produkt zasazen do nějaké story, popřípadě s textem, atd.), potřeboval bych také vědět, zda máte jasnou představu, jak by to mělo vypadat (storyboard, náčrt, hrubá montáž z podkladů z fotobanky, slovní popis fotografie, zadání od kreativy nebo reklamky, atd.), popřípadě jestli nemáte představu jak by to mělo vypadat, napište co nejvíc o produktu, podělte se i o nápady, které nepovažujete za dotažené nebo dobré. Všechno pomůže při vymýšlení jak produkt prezentovat. Můžete poslat i rozpočet, do kterého se chcete vejít. Mohu sestavit plán, udělat storyboard a po schválení se pustit do focení.



Napiště mi

Napiště mi

ATELIÉR PRAHA LOGO